Ukupna investicija:
€ 1,000,000
Ulazna naknada:
€ 58,500
Redovna naknada:
5%
Mjesečna naknada za marketing:
1%
Broj franšiznih jedinica
Povrat investicije (ROI)
Trajanje ugovora
Ukupan prihod:
€ 12 000*
* Izračuni su privremeni i neobvezujući.
GLAVNE INFORMACIJE
Godina utemeljenja: 2014
Godina franšiziranja: 2017
Vlastite jedinice: 2
Franšizne jedinice: 19
Ukupan broj jedinica: 21
Broj zaposlenih po jedinici: 2+
Trajanje ugovora: 120 mjeseci
FRANŠIZA ONLINE
WEB STRANICAGravity je vodeći brend za aktivnu zabavu u Velikoj Britaniji, izgrađen na izvrsnim proizvodima i izvanrednim iskustvima za kupce. Prostor za zabavu najnovije generacije koji pružaju sve, od dinamičnih fizičkih aktivnosti do uživanja u hrani i piću u modernom okruženju.
Od osnutka 2014. godine, naš cilj je bio pomaknuti granice izvrsnosti u industriji zabave. Do danas smo ugostili više od 3 milijuna posjetitelja na našim lokacijama širom Velike Britanije i svijeta. Koristimo svoj tržišni položaj i predanost kvaliteti u sektoru kako bismo ostvarili trajna partnerstva koja donose uspjeh svim dionicima. Ovaj model temelji se na zajedničkim vrijednostima energije, angažmana i uzbuđenja. S veseljem dijelimo ovaj model s motiviranim franšiznim partnerima kako bismo im pružili rješenja za budućnost.
Tražimo master franšizere i nudim tržišnu ekskluzivnost. Koje karakteristike ima idealni franšizer? Prava kemija i ista vizija, živi i diše vrijednosti Gravity Brenda, pristup nekretninama u teritoriju, financijski resursi, iskustvo u franšizingu, poznavanje lokalnog tržišta, nekretnina, osoblja i zakonodavstva, dokazana uspješnost u poslovanju, spremnost za promociju Brenda, posvećenost izvrsnoj korisničkoj usluzi, ciljno usmjeren i motiviran za uspjeh, ljudski kapital – sjajan tim oko sebe te iskustvo u ugostiteljstvu.
Gravity brand pruža podršku franšiznom partneru kroz sljedeće: smjernice za dizajn i opremanje objekta, upoznavanje s arhitektima i dobavljačima, podrška tijekom izgradnje i otvaranja objekta, marketinški i lansirni paket na društvenim mrežama, kao i kontinuirana marketinška podrška, tim za usklađenost s propisima, IT, uključujući web stranicu na Gravity globalnoj web stranici, tim za obuku i razvoj, kontinuirano dijeljenje znanja, kao što su uvod u nove KPI-je objekta, kontinuirano istraživanje i razvoj novih aktivnosti kako bi objekti ostali relevantni, korištenje prilagođenih Gravity sustava i softvera, uključujući izvještavanje na svim kanalima, centar za korisničku podršku kao jedna točka rezervacija, redovni nadzori za praćenje performansi franšize, pomoć u rastu franšize i otvaranju novih objekata.