Ukupna investicija:

€ 117,000

Ulazna naknada:

€ 20,000

Redovna naknada:

5

Mjesečna naknada za marketing:

15

Broj franšiznih jedinica

Povrat investicije (ROI)

Trajanje ugovora

Ukupan prihod:

12 000*

* Izračuni su privremeni i neobvezujući.

GLAVNE INFORMACIJE

Godina utemeljenja: 2014

Godina franšiziranja: 2015

Vlastite jedinice: 0

Franšizne jedinice: 37

Ukupan broj jedinica: 37+

Broj zaposlenih po jedinici: 1+

Trajanje ugovora: 120 mjeseci

FRANŠIZA ONLINE

WEB STRANICA

Naš koncept obuhvaća preko 30 vrsta tosta, i slanih i slatkih. Osim toga, naš jelovnik pruža potrošačima mogućnost odabira između laganih tostova s malim brojem kalorija, vegetarijanskih ili veganskih tostova, ali i tostova s plodovima mora. Od 2019. godine također nudimo bezglutenske tostove kako bismo mogli zadovoljiti različite prehrambene zahtjeve. Svježe pripremljeni u našim pekarnicama i dostavljeni svježi u naše trgovine. Naš kruh može se punjeni na različite načine u usporedbi s industrijski rezanim kruhom jer je to zanatski proizvod koji ne sadrži etilni alkohol. Capatoast je dokazano uspješan na glavnim ulicama, u trgovačkim centrima i ne-tradicionalnim lokacijama. Naš kruh je dvostruko veći od rezanog kruha koji se nalazi u supermarketima i barovima. To, u kombinaciji s kvalitetom kruha i punjenja te pristupačnim cijenama, steklo nam je reputaciju jednog od najboljih mjesta za jelo u smislu vrijednosti za novac. Nastavljamo razvijati naš jelovnik, koji se mijenja svakih 12 mjeseci, fokusirajući se na visokokvalitetne sastojke. Zahvaljujući pametnoj marketinškoj strategiji, ostvarujemo izvrsne rezultate na društvenim mrežama.

Tražimo kvalificirane operatore hrane i pića koji žele proširiti priliku na vlastitom tržištu.

Nudimo program obuke ključan je sastojak našeg uspjeha, koji također ovisi o vašem iskustvu i posvećenosti kao partneru franšize.


KONTAKTIRAJTE NAS I RECITE NAM VIŠE O SVOJIM CILJEVIMA