ZAŠTO FRANŠIZIRATI?

Model franšiznog poslovanja je model obostrane koristi za franšizne partnere.

PREDNOSTI

FRANŠIZIRANJA

  • Dokazan poslovni model
  • Prepoznatljiv brend
  • Manji rizik pri pokretanju poslovanja
  • Strukturirano poslovanje (standardi, smjernice, postupci itd.)
  • Bolje nabavne cijene od dobavljača
  • Manja vjerojatnost bankrota
  • Početna podrška za uspješno pokretanje poslovanja (uključujući marketing)
  • Redovna podrška za uspješno vođenje poslovanja (uključujući marketing)
  • Početna obuka za uspješno pokretanje poslovanja
  • Redovna obuka za uspješno poslovanje
  • Iskoristite iskustvo davatelja franšize (kako biste izbjegli iste greške)
  • Razmjena iskustava unutar mreže franšiza

PREDNOSTI

FRANŠIZIRANJA VAŠEG POSLA

  • Brzina rasta – Iskorištavanjem vremena i truda franšizera, franšiza može rasti puno brže bez dodatne radne snage. Franšize se mogu brzo otvarati, i na taj način su ispred konkurencije.
  • Međunarodno širenje – Međunarodno širenje postaje lakša, brže uz znatno manji rizik jer uključuje lokalnog partnera. Franšiziranje omogućuje i olakšava ulazak na nepoznata tržišta.
  • Izgradnja brenda – Svaki put kad se otvori nova franšizna jedinica, raste svijest o vašem brendu. Što više jedinica, veća je svijest o brendu.
  • Kapital – Budući da franšizeri koriste vlastiti kapital, davatelj franšize gotovo da nema ulaganja na razini jedinice.
  • ROI – Povrat na investiciju – zbog nižeg ulaganja, povrat na investiciju bit će značajno veći.
  • Stalni izvor prihoda – bolji novčani tok za oglašavanje, istraživanje i razvoj itd.
  • Visoko motivirana uprava – Franšiziranje može osigurati tvrtki visoko motiviranu upravu koje će se odnositi prema pojedinim jedinicama kao da su njihove vlastite, jer sudjeluju u dobiti.
  • Jednostavna struktura – franšiza može rasti bez značajnog povećanja troškova.
  • Dugoročni odnosi – dugoročno ulaganje davatelja franšize u obuku franšizera nisko je rizičan, zbog male vjerojatnosti da će franšizer odustati od poslovanja.
  • Manje sudjelovanje u svakodnevnom poslovanju – kao davatelj franšize, vaša glavna briga je uspješnost franšizera, a to bitno smanjuje vaš angažman u svakodnevno operativno poslovanje franšize.
  • Bolji uvjeti nabave – nabavom za više jedinica možete dobiti bolje uvjete od dobavljača.
  • Poslovni rezultati franšiznih jedinica – Upravljanje jedinicama obično je bolje, što se vidi u činjenici da franšizirane trgovine obično ostvaruju bolje prodajne rezultate od trgovina u vlasništvu davatelja franšize.
  • Niži rizik – S obzirom da to da nema ulaganja u pojedine franšizne jedinice, rizik se značajno smanjuje. Primatelji franšiza su odgovorni za zapošljavanje, najam i trošak otvaranja i vođenja jedinica.
  • Kontrola kvalitete – Franšizeri obično bolje operativno upravljanju franšiznim jedinicama, i u boljoj su poziciji, kao dio lokalne zajednice, za promociju brenda na lokalnom tržištu.
  • Oglašavanje – Na zahtjev davatelja franšize, franšizeri će doprinijeti zajedničkom fondu za oglašavanje i promociju. Taj fond će se koristiti za promociju branda pod vodstvom davatelja franšize.

ISPUNITE TEST O FRANŠIZI I SAZNAJTE JESTE LI SPREMNI KUPITI FRANŠIZU!

ZAPOČNI TEST