ZAŠTO FRANŠIZIRATI?
Model franšiznog poslovanja je model obostrane koristi za franšizne partnere.
PREDNOSTI
FRANŠIZIRANJA
- Dokazan poslovni model
- Prepoznatljiv brend
- Manji rizik pri pokretanju poslovanja
- Strukturirano poslovanje (standardi, smjernice, postupci itd.)
- Bolje nabavne cijene od dobavljača
- Manja vjerojatnost bankrota
- Početna podrška za uspješno pokretanje poslovanja (uključujući marketing)
- Redovna podrška za uspješno vođenje poslovanja (uključujući marketing)
- Početna obuka za uspješno pokretanje poslovanja
- Redovna obuka za uspješno poslovanje
- Iskoristite iskustvo davatelja franšize (kako biste izbjegli iste greške)
- Razmjena iskustava unutar mreže franšiza
PREDNOSTI
FRANŠIZIRANJA VAŠEG POSLA
- Brzina rasta – Iskorištavanjem vremena i truda franšizera, franšiza može rasti puno brže bez dodatne radne snage. Franšize se mogu brzo otvarati, i na taj način su ispred konkurencije.
- Međunarodno širenje – Međunarodno širenje postaje lakša, brže uz znatno manji rizik jer uključuje lokalnog partnera. Franšiziranje omogućuje i olakšava ulazak na nepoznata tržišta.
- Izgradnja brenda – Svaki put kad se otvori nova franšizna jedinica, raste svijest o vašem brendu. Što više jedinica, veća je svijest o brendu.
- Kapital – Budući da franšizeri koriste vlastiti kapital, davatelj franšize gotovo da nema ulaganja na razini jedinice.
- ROI – Povrat na investiciju – zbog nižeg ulaganja, povrat na investiciju bit će značajno veći.
- Stalni izvor prihoda – bolji novčani tok za oglašavanje, istraživanje i razvoj itd.
- Visoko motivirana uprava – Franšiziranje može osigurati tvrtki visoko motiviranu upravu koje će se odnositi prema pojedinim jedinicama kao da su njihove vlastite, jer sudjeluju u dobiti.
- Jednostavna struktura – franšiza može rasti bez značajnog povećanja troškova.
- Dugoročni odnosi – dugoročno ulaganje davatelja franšize u obuku franšizera nisko je rizičan, zbog male vjerojatnosti da će franšizer odustati od poslovanja.
- Manje sudjelovanje u svakodnevnom poslovanju – kao davatelj franšize, vaša glavna briga je uspješnost franšizera, a to bitno smanjuje vaš angažman u svakodnevno operativno poslovanje franšize.
- Bolji uvjeti nabave – nabavom za više jedinica možete dobiti bolje uvjete od dobavljača.
- Poslovni rezultati franšiznih jedinica – Upravljanje jedinicama obično je bolje, što se vidi u činjenici da franšizirane trgovine obično ostvaruju bolje prodajne rezultate od trgovina u vlasništvu davatelja franšize.
- Niži rizik – S obzirom da to da nema ulaganja u pojedine franšizne jedinice, rizik se značajno smanjuje. Primatelji franšiza su odgovorni za zapošljavanje, najam i trošak otvaranja i vođenja jedinica.
- Kontrola kvalitete – Franšizeri obično bolje operativno upravljanju franšiznim jedinicama, i u boljoj su poziciji, kao dio lokalne zajednice, za promociju brenda na lokalnom tržištu.
- Oglašavanje – Na zahtjev davatelja franšize, franšizeri će doprinijeti zajedničkom fondu za oglašavanje i promociju. Taj fond će se koristiti za promociju branda pod vodstvom davatelja franšize.