Ukupna investicija:

€ 53,300

Ulazna naknada:

€ 10,000

Redovna naknada:

5%

Mjesečna naknada za marketing:

0%

Broj franšiznih jedinica

Povrat investicije (ROI)

Trajanje ugovora

Ukupan prihod:

12 000*

* Izračuni su privremeni i neobvezujući.

GLAVNE INFORMACIJE

Godina utemeljenja: 2018.

Godina franšiziranja: 2022.

Vlastite jedinice: 1

Franšizne jedinice:

Ukupan broj jedinica: 1

Broj zaposlenih po jedinici: 2+

Trajanje ugovora: 120 mjeseci

FRANŠIZA ONLINE

WEB STRANICA
Street food No. 1.

PREZENTACIJA FRANŠIZE

PREUZMI

Street food No. 1. restoran idealan je za predah, ručak s prijateljima ili večeru s kolegama nakon posla, naša lokacija i ponuda su idealan izbor za svaku prigodu. Uživajte u našim gurmanskim jelima pripremljenima od dnevno svježih sastojaka. Naša ponuda uključuje ukusne burgere, tortilje, chicken nuggets, krumpiriće.

Franšiza pruža brz rast i razvoj poslovanja uz niski kapitalni angažman. Uz podršku, sigurnost i definirane troškove, primatelj franšize može iskoristiti provjerenu formulu poslovanja te dobiti kontinuiranu pomoć i mentorstvo iskusnih poduzetnika.

Prednosti

Radom pod Street Food No.1 brandom, korisnik franšize dobiva prednost prisutnosti i prepoznatljivosti brenda, olakšavajući privlačenje kupaca. Naša iskustva i savjeti pomoći će vam u suočavanju s izazovima i uspješnom vođenju poslovanja. Franšizni oblik našeg poslovanja je kupnja već uhodanog poslovanja po principu „ključ u ruke“.

Street Food No. 1 restaurant is an ideal place for a break, lunch with friends, or dinner with colleagues after work. Our location and menu are a perfect choice for any occasion. Enjoy our gourmet dishes prepared from fresh ingredients daily. Our menu includes delicious burgers, tortillas, chicken nuggets, and fries.

The franchise offers rapid business growth and development with low capital investment. With support, security, and defined costs, franchisees can leverage a proven business formula and receive continuous assistance and mentorship from experienced entrepreneurs.

Benefits

By operating under the Street Food No. 1 brand, franchisees gain the advantage of brand presence and recognition, making it easier to attract customers. Our experience and advice will help you tackle challenges and successfully run the business. The franchising model of our business is based on purchasing an established business on a “turnkey” basis.

Franšizer Street Food No.1 branda je entuzijastična osoba koja cijeni F&B industriju te strastveno želi pružiti izvrsnu uslugu i proizvode ljubiteljima street food-a. Prethodno iskustvo je ključno. Idealni primatelj naše franšize je dinamičan poduzetnik s iskustvom u F&B industriji. Poznavanje osnova vođenja restorana i strast prema brzoj hrani su važni. Naš idealan franšizer dobro razumije lokalno tržište, njegove mogućnosti i potrebe te ima sposobnost prilagodbe izazovima F&B industrije. Poznavanje prikladnih gradskih lokacija i sposobnost pregovaranja su prednosti.

A franchisee of the Street Food No.1 brand is an enthusiastic individual who values the F&B industry and passionately aims to provide excellent service and products to street food enthusiasts. Previous experience is crucial. The ideal recipient of our franchise is a dynamic entrepreneur with experience in the F&B industry. Understanding the basics of restaurant management and a passion for fast food are important. Our ideal franchisee has a good understanding of the local market, its opportunities, and needs, as well as the ability to adapt to the challenges of the F&B industry. Knowledge of suitable city locations and negotiation skills are advantages.

Naš franšizni koncept pruža obuku osoblju kako biste brzo postigli uspješno poslovanje. Potpisivanjem franšiznog ugovora, franšizeri se obvezuju na 14-dnevni franšizni trening. Ovaj trening održava se nakon kupnje franšize i prije otvaranja objekta te se mora uspješno završiti, bez obzira na prisutnost menadžera restorana.

Naša podrška u poslovanju, standardizirani procesi i ponuda smanjuju rizik od neuspjeha u usporedbi s samostalnim pokretanjem posla. Tijekom ugovornog razdoblja, franšiza uključuje podršku, osposobljavanje osoblja, pomoć pri odabiru lokacije, izvođača za opremu i vizuale te priručnik za rad i detaljne recepte.

Our franchise concept provides training to staff to ensure a quick and successful operation. By signing the franchise agreement, franchisees commit to a 14-day franchise training program. This training takes place after the purchase of the franchise and before the opening of the establishment, and it must be successfully completed, regardless of the presence of a restaurant manager.

Our business support, standardized processes, and menu offerings reduce the risk of failure compared to starting a business independently. During the contractual period, the franchise includes support, staff training, assistance in selecting a location, equipment and visuals suppliers, as well as an operational manual and detailed recipes.


Vlatko Materny

Direktor

Jezici:

KONTAKTIRAJTE NAS I RECITE NAM VIŠE O SVOJIM CILJEVIMA