Muzej iluzija je hrvatska franšiza koja je postigla izvanredan uspjeh i impresivan rast. Od otvaranja prvog muzeja u Zagrebu 2015. godine do danas proširili su se na četiri kontinenta i 25 zemalja do 2022. godine. Ovaj nevjerojatan put uspjeha svakako je vrijedan divljenja i inspiracije za sve koji razmišljaju o franšiznom poslovanju.
Kada nekome želimo opisati što je win-win u franšiznom poslovanju opišemo im koncept brenda Muzej iluzija. Nema boljeg primjera koji demonstrira snagu franšiznog modela kao učinkovitog načina širenja poslovanja na globalnoj razini.
Nagrađena franšiza
Nagrade koje je Muzej iluzija osvojio uoči 8. rođendana postajanja, uključuju priznanja za Franšizu godine 2022, najbolju hrvatsku izvoznu franšizu i najveći izvozni iskorak. Ovo jasno ukazuje na izvanredan doprinos ovog brenda franšiznoj industriji i globalnom poslovanju. Srebrna nagrada na europskom natjecanju za franšizne nagrade u Bruxellesu u kategoriji International Brand dodatno potvrđuje njihov međunarodni uspjeh.
Njihova sposobnost da fasciniraju i obrazuju posjetitelje kroz optičke iluzije i fenomene percepcije ostavlja neizbrisiv dojam na svakoga tko posjeti njihove muzeje.
Muzej iluzija ne samo da pruža nevjerojatan doživljaj posjetiteljima, već i otvara vrata poduzetnicima širom svijeta koji žele biti dio ovog uspješnog franšiznog koncepta. Njihova priča o uspjehu služi kao inspiracija za sve koji sanjaju o širenju svojeg poslovanja i brenda na globalnoj razini.
Međunarodno širenje
Muzej Iluzija svoju je prisutnost proširio na četiri kontinenta i u ukupno 25 zemalja, a jedini kontinent gdje još nije otvoren muzej je Australija. Međutim, s obzirom na njihovu dinamičnu ekspanziju, nije daleko vrijeme kada ćemo vidjeti i Muzej iluzija u Australiji.
U Sjevernoj Americi, Muzej iluzija ima značajnu prisutnost s ukupno devet lokacija, od kojih se čak osam nalazi u SAD-u. Ovi muzeji u SAD-u čine značajan dio ukupnih prihoda lanca Muzej iluzija i predstavljaju ogroman potencijal za daljnji rast. Kako bi bolje iskoristili ovaj potencijal, planiraju otvoriti ured u Atlanti, koji će služiti kao centrala za američko tržište. Ovaj korak će biti popraćen otvaranjem novih muzeja u gradovima poput Minneapolisa, Scottsdalea, Austina, Denvera, San Diega i Las Vegasa.
Unatoč ekspanziji u Sjevernoj Americi, globalno sjedište Muzeja iluzija i dalje ostaje u Zagrebu. Iz tog centralnog punkta u Radničkoj ulici, upravljat će brendom i koordinirati globalnom ekspanzijom. Ova strategija omogućuje efikasno upravljanje franšizom muzeja diljem svijeta dok istovremeno održava središnju točku u Zagrebu kao srce ovog uspješnog poslovnog koncepta.
Muzej iluzija je jasno demonstrirao svoju sposobnost za brzim rastom i globalnim uspjehom. Želimo im da i dalje nastave očaravati i educirati posjetitelje širom svijeta svojim nevjerojatnim optičkim iluzijama i fenomenima percepcije.